♥♥♥دلتنگ تر از همیشه‎♥‎‏♥♥







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





پروانه عشق

پروانه ای هستم که به دنبال گل خوشبویی میگشتم .همیشه تو رویا با گلم حرف میزدم .درکنارش احساس آرامش میکردم .تا اینکه یه روزی گلی رو که همیشه دنبالش میگشتمو پیداکردم .اوایل یواشکی گلمو میدیدم .تا اینکه فهمیدم گلم متوجه من شده و دوسم داره .از خوشحالی آنچنان تو باغ پرواز میکردم .جوری که انرژی دوباره گرفته بودم .خیلی دوست داشتم دوستام گلم و ببینن.تا اینکه طاقت نیاوردم گلم و بهشون نشون دادم .اما ایکاش نشون نمیدادم چون اونا از گلم خوششون نیومد  .فکر میکردم اگر ببینن .خوشحال بشن.اما نه اینطور نشد .اونا دیگه با من حرف نمیزدن.از من دوری کردن وتنهام گذاشتن .شبا به تنهایی به باغ میرفتم و با گلم دردو ل میکردم .در کنارش اشک میریختم.اون هم منو دلداری میدا د.که غصه نخورم. دیگه جوری شدم که هیچ چیز منو شاد نمیکرد مگر وقتی گلمو میدیدم و باهاش حرف میزدم.الانم تنها فقط صحبت با گلم منو از غصه هام دور میکنه .ایکاش دوستام برگردن و منو گلم و دوست بدارن.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سجاد در 18:11 | |